Pages

Jan 13, 2011

pabila menjelang 12 malam

TETIBA aku rasa macam ....!!
So aku nak kongsikan satu cerita Pabila Menjelang 12 Malam.
Apa maksud di sebalik jam 12 malam ? cite HANTU ke ?
HANTU KAK LIMAH BALIK UMAH kowt . kowt la . korang rasa cite apa erk ?
SALAH !! aku tak kata pun nak cerita yg tu ..
Huhu belom teka dah kena SALAH erk ! btw nak start la ni .

Act , aku ada satu tabiat yang sukar di elakkan . lepas korang baca korang rasa nak komen sila klik botton comment tuh . sume dah lengkap di sediakan . ukeyh !!

Tabiat yang dimaksudkan oleh sy . ehemm3 !! korang pun ada tabiat sendiri kan , btw tabiat ni pun ada sesetengah golongan akan buat jugak.
Mean bukan aku sorang je . yes terlepas . haish banyak bunyi betullah aku ni . bila tah dorang boleh taw apa yg terjadi . kejapkejapkejap nak gtaw la ni . betul , SIYEZ

Bila menjelang pukul 12 aku akan turun dapur . diri aku persis berubah macam TIKUS . hah dah boleh pikir kan . so taknak cerita dah la ~!!

HEHE gurawguraw . apa yg dikatakan persis tikus tu ? tikus kan suka mencuru makanan n geledah bahagian dapur bila takde orang atau keadaan masih sunyi sepi . so macam tu la dengan sy * dgn muka bangga sambil tunjuk peace v.V *

Aktiviti pertama : aku akan pastikan 12 malam atau up lagi waktu ni orang dah tidur atau lampu dah padam . YES ! paling aku suke

Aktiviti kedua : aku akan turun ke bawah * dgn berjalan sambil berjengket-jengket * satu bunyi pun aku tak akan keluarkan (wahaha . baik punya )

Aktiviti ketiga : dah lepasi rintangan tadi boleh la menuju ke meja makan . * SLOW2 * angkat tudung saji . * kalau nasib bertuah ada la makanan . kalau takde nasib langsung makanan bawah tudung saji tu kosong je lah *
Aktiviti kelima : tutup tudung saji pergi dapur ambil ni 

Lepas tu ambil ni  




Huh ! memang nikmat . even kalau aku rajin aku jadikan TOASTED n tambah gula sikit . walahh !! sedapnya dapat makan malam .

Opss !! alamak terlebih had . bukan 1 bahkan 3 or 4 keping . ish3 .

Teruk kan ? bukan ke ni sarapan pagi .tapi aku dah terlebih awal erk . HAHA . tak taw la nama lagi tabiat .

Lagi pun ni aktiviti aku bila hujung minggu . kalau hari persekolahan biasa tak merasa la jadi tikus macam ni .pukul 11 lebih da tidur . HOHO
Sekian sahaja . ada komen n nak mengutuk pun dipersilakan . blog ni memang tempat dikutuk je . huhu

0 budak comel:

Post a Comment